Parròquia de la Sagrada Família de Terrassa
Fotografia amb tot el grup de monitors que diumenge va ser enviat per la comunitat a les activitats d'estiu de la Parròquia.
Publica un missatge
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Publica un missatge